🌸BUCURĂ-TE DE PRIMĂVARĂ!🌸 Garantăm livrarea la timp de 8 Martie pentru toate comenzile plasate până Marți, 5 Martie, ora 23:59.🌷
Transport Gratuit EasyBox

PLASARE COMANDĂ – PAS CU PAS

La fel ca într-un magazin fizic și în magazinul online va trebui mai întâi să găsești produsul dorit, să îl adaugi în coșul de cumpărături și apoi să alegi metoda de plată. Odată ce ai învățat acești pași orice comandă din orice spațiu virtual este într-adevăr un demers destul de simplu. 

Dar dacă ești la început cu comenzile în online ca să fie totul cât mai clar și ușor în acest articol vei găsi explicat pas cu pas cum să plasezi o comandă la noi pe site. La finalul articolului vei putea viziona și un video drept exemplu cu o comandă cap coadă. 

PASUL 1: Personalizarea bijuteriei

  1. Intră pe produsul care te interesează.
  2. Completează fiecare căsuță de personalizare a bijuteriei. Acestea se află în dreptul sau sub imaginea bijuteriei. Pentru personalizare sunt cerute informații legate de gravura dorită, nume, dimensiuni, culoarea șnurului la brățări, opțiuni de placare sau rodiere, precum și gravarea pe verso acolo unde bijuteria permite această opțiune. 
  3. De asemenea, în zona “Alte detalii” poți să ne scri orice alte informații relevante pentru personalizarea piesei dorite.
  4. Click pe butonul „ADĂUGĂ ÎN COȘ” aflat sub căsuța “Alte detalii”.
  5. De asemenea, poți adăuga produsul care te interesează în „Lista de dorințe” prin bifarea inimioarei din dreapta butonului și îl poți achiziționa în alt moment (reține că trebuie să fi utilizator înregistrat pentru ca produsul să fie salvat permanent pe listă).

IMPORTANT: Pozele bijuteriilor de pe site sunt de prezentare. Astfel că, în atelier putem personaliza bijuteria cu alte nume, simboluri sau gravuri dorite. Mai mult, bijuteriile care sunt cu membri familiei vor fi realizate conform detaliilor transmise despre familia personală. 

Căsutele care au la capăt o steluță roșie sunt cu status obligatoriu de completare.

Informațiile cerute sunt necesare pentru realizarea bijuteriei personalizate. 

5. După ce dai click pe butonul „ADĂUGĂ ÎN COȘ” se va deschide pe ecran o imagine de unde poți alege să adaugi o felicitare comenzii, să finalizezi comanda sau să continui cumpărăturile. 

*Felicitarea Chic Bijoux îi va bucura pe cei dragi zi de zi. Încarcă o poză cu prietenii sau familia, o imagine a unui loc special de care s-au legat amintiri sau orice altă fotografie preferata iar noi o prelucrăm și imprimam. Alege și un mesaj personalizat care să însoțească imaginea. Poza va ajunge la tine sau la cei dragi împreună cu bijuteria sau bijuteriile achiziționate într-un plic.

*Dacă ai ales opțiunea de a continua cumpărăturile poți verifica conținutul coșului de cumpărături oricând, făcând clic pe pictograma coș din colțul din dreapta sus.

PASUL 2: Coșul de cumpărături

În previzualizarea coșului de cumpărături poți vedea o listă cu produsele pe care le-ai ales, împreună cu cantitatea și prețul acestora.

Dacă dorești să elimini un produs din coșul de cumpărături, dă clic pe „x”, pe butonul “‘ȘTERGE” sau pe iconița coș de gunoi. Dacă dorești să modifici cantitatea, introdu în căsuță un alt număr și apasă pe butonul cu săgeți. În scurt timp, coșul de cumpărături va fi actualizat.

Dacă deți un cod promoțional introdu-l în căsuța „COD PROMOȚIONAL” și dă clic pe „APLICĂ”. Dacă codul este corect, prețul va fi redus. Dacă prețul nu se modifică, te rugăm să verifici regulile și condițiile promoției și să te asiguri că se aplică articolelor din coș.

Vrei să știi ce înseamnă punctele bonus pentru fiecare comandă?

Citește și articolul “CUM FOLOSEȘTI PUNCTELE BONUS DE LA CHIC BIJOUX”. Click AICI!

PASUL 3: Date livrare și facturare

Treci mai departe la zona 1. Date livrare. 

Dacă ești client înregistrat (ai mai plasat o comandă), te rugăm să bifezi căsuța “Am deja cont” și vor apărea zonele pentru completarea emailului și a parolei personale. În caz contrar te poți înscrie făcând clic pe „Sunt client nou”, urmând să introduci detaliile personale de expediere prin completarea tuturor câmpurilor.

Ai uitat parola sau nu iți amintești să fi creat una?

In aceasta situație apasă pe “Ți-ai uita parola” care se afla sub căsutele E-mail și Parolă. In pagina nou deschisă completează emailul personal pe care l-ai folosit în comanda sau comenzile anterioare dupa care apasa pe butonul “Trimite”

Automat vei primi un mail cu o parolă provizorie. Folosește-o în comandă și treci mai departe. La final, după plasarea comenzii îți recomandăm să intri în cont (făcând clic pe pictograma omuleț din colțul din dreapta sus), unde îți vei putea schimba parola cu una permanentă de la butonul "Modifică Parolă". 

Revenind la comanda asigură-te că datele introduse sunt corecte și apoi selectează din zona 2. Date facturare dacă sunt aceleași cu cele de livrare. Dacă dorești să introduci alte date de facturare bifează căsuța și se va deschide o nouă zona unde vei putea să le completezi. 

PASUL 4: Metoda de plată și de livrare

După autentificare, înregistrare sau introducere a detaliilor de expediere, te rugăm să selectezi metoda de plată și livrare preferată.

IMPORTANT: Dacă ești client înregistrat, detaliile de expediere vor fi

                             completate automat și vei fi imediat redirecționat către PASUL 4.

Alegeți metoda de plată preferată din zona 3. Metoda de plată.

Selectează dintre:

  • Plata ramburs la livrare
  • Plata online cu cardul 

IMPORTANT: Dacă ai selectat un serviciu de plată online, vei fi redirecționat către site-ul web al serviciului de plată online pentru a plăti comanda după ce ai finalizat întreaga comandă.

Pe urmă, alege metoda de expediere preferată din zona 4. Metoda de livrare.

Metode de livrare disponibile:

  • Easybox (Sameday)
  • Curier rapid (Sameday)

IMPORTANT: Pentru opțiunea Easybox plata se face DOAR online cu cardul. De asemenea, dacă ai selectat acest serviciu vei fi redirecționat pentru a alege un locker apropiat adresei personale.

PASUL 5: Finalizare comandă

În cazul unor mențiuni speciale legate de comandă poți să completezi un mesaj în caseta “Comentarii, întrebări, sugestii ...”.

Tot în acest pas poți verifica încă o dată sumarul comenzii, precum și să o modifici dacă s-a produs o eroare (Clic pe “Modifică produsele”).

Pe final te rugăm să acceptați politica de preluare a datelor și a termenilor și condițiilor site-ului, urmând un ultim clic pe butonul „Trimite comanda”.

PASUL 6: Confirmare comandă pe e-mail

Verificăți e-mailul. În scurt timp ar trebui să primești un mesaj de confirmare a comenzii. Subiectul e-mailului este: Yuhuu, comanda ta #NUMĂR a ajuns pe mâini bune!

Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare (nu e nici în zona de spam) există posibilitatea ca emailul furnizat să fi fost completat greșit sau dintr-o altă eroare să nu se fi înregistrat comanda. În acest caz te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a verifica exact. Poți să ne suni oricând de Luni până Vineri, între orele 9:00 și 17:00, la numărul 0759014441.

Sperăm că acest articol te-a ajutat în plasarea unei comenzi și te așteptăm cu drag și pe viitor. Articolul va fi tot aici la nevoie.

Mai jos vei găsi un video drept exemplu cu o comandă pentru un Lănțișor familie cu 3 membri din Argint 925 și o Brățară 2 surori/prietene din Aur Galben 9K. Am pus în comandă și o felicitare și am urmat toți pașii explicați în articol. Vizionare plăcută!

Ultimele stiri

Ultimele produse vizualizate

  Produsul a fost adăugat în coș
E cadou? Adauga o felicitare tip poza